استفاده از میسلار واتر
دلایلی که باید آرایش خود را پاک کنید! استفاده از میسلار واتر

میسلار واتر چیست؟ روش های استفاده از میسلار واتر

یکی از مواردی که می‌تواند در اثر بخشی هر چه بیش‌تر روتین پوستی تاثیر بگذارد پاکسازی مناسب پوست صورت پیش از استفاده از محصولات روتین مانند تونر، کرم دور چشم، کرم مرطوب‌کننده و موارد دیگر است. 

میسلار واتر یک پاک کننده آرایش قدرتمند و در عین حال ملایم با پوست است و می تواند حتی سرسخت ترین آرایش ها را نیز پاک کند. همچنین برای افرادی که پوست حساسی دارند انتخاب خوبی است، زیرا بر پایه آب بوده و حاوی مواد شیمیایی خشن نیست.

 

بهترین روش استفاده از میسلار واتر

  • برای پاک کردن آرایش با میسلار واتر، این مراحل را دنبال کنید:
  • یک پد پنبه‌ای را در میسلار واتر خیس کنید.
  • پد پنبه را به آرامی روی صورت خود بکشید تا آرایش شما پاک شود.
  • مراحل 1 و 2 را تکرار کنید تا زمانی که تمام آرایش پاک شود.
  • صورت خود را با یک شوینده به خوبی بشویید تا آلودگی‌های باقی‌مانده از سطح شما پاک شده و منافذ پوستتان به صورت عمقی تمیز شوند.
  • صورت خود را با یک حوله تمیز خشک کنید.

فواید استفاده از میسلار واتر برای پاک‌سازی پوست 

پاکسازی ملایم با پوست

یکی از دلایل اصلی انتخاب میسلار، پاکسازی ملایم آن است. بر خلاف پاک کننده های آرایش سنتی که ممکن است حاوی مواد شیمیایی یا رایحه و ترکیبات خشن باشند، میسلار واتر از ترکیبات طبیعی استفاده می‌کند.میسلار واتر از میسل‌های ریز تشکیل شده است که مولکول های روغن و آب هستند و قدرت جذب آرایش و آلودگی‌های پوست را دارند. این بدان معناست که میسلار واتر می تواند آرایش را بدون از بین بردن چربی طبیعی پوست پاک کند. این میسل ها ناخالصی ها، از جمله آرایش را بدون برهم زدن سد دفاعی طبیعی پوست جذب و محصور می کنند. این روش پاکسازی به ویژه برای افرادی با پوست حساس و مستعد تحریک بسیار مفید است.

افزایش آبرسانی 

میسلار واتر فراتر از پاک کردن آرایش عمل می کند و می‌تواند در آبرسانی پوست شما نیز موثر باشد. از آن‌جایی که میسلار واتر بر پایه آب است به مرطوب کردن پوست کمک می کند و به شادابی و سرزندگی آن کمک می‌کند. این فرایند دوگانه پاکسازی و آبرسانی به ویژه در جلوگیری از خشک شدن پوست، که یک نگرانی رایج با برخی پاک کننده های آرایش سنتی است که می توانند چربی های ضروری پوست را از بین ببرند  بسیار مفید است.

فواید استفاده از میسلار

قابلیت پاک‌سازی طیف وسیعی از محصولات آرایشی

میسلار واتر فراتر از یک پاک‌کننده ساده است که تنها برای پاک کردن آرایش صورت و چشم روزانه خود از آن استفاده می‌کنید. این پاک‌کننده توانایی مقابله با طیف وسیعی از محصولات آرایشی، از جمله ریمل ضد آب و رژ لب های ماندگار را نیز دارد. مولکول های روغنی میکروسکوپی موجود در میسلار قادر هستند تا بدون نیاز به کشیدن بیش از حد پد روی پوست به آرامی تمام آرایش و آلودگی‌ها را از سطح پوست شما پاک کنند. 

 

مناسب برای همه انواع پوست

نیازهای انواع مختلف پوستی با یکدیگر یکسان نیست. با این وجود چه پوست چرب، خشک، مختلط یا حساسی داشته باشید، میسلار واترها به گونه ای فرموله می‌شوند که با حفظ تعادل آب و چربی نیازهای انواع مختلف پوست را برآورده کنند. ترکیب ملایم این نوع پاک‌کننده باعث می شود که انتخاب مطلوبی برای افرادی با شرایطی مانند آکنه یا خشکی باشد، که در آن پاک کننده های خشن‌تر ممکن است مشکل را تشدید کنند.

 

جلوگیری از جوش و آکنه

بقایای آرایش روی پوست می توانند منافذ را مسدود کرده و منجر به جوش و آکنه شوند. پاک کنندگی عمقی میسلار به جلوگیری از این مشکلات با پاک کردن کامل آرایش و ناخالصی‌ها کمک می کند. ماهیت ملایم میسلار تضمین می کند که تعادل طبیعی پوست حفظ می شود و احتمال بدتر شدن آکنه کاهش می یابد و پوستی صاف تر و سالم تر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نکاتی برای استفاده از میسلار واتر

نکاتی برای استفاده از میسلار واتر

در اینجا چند نکته برای استفاده از میسلار واتر برای پاک کردن آرایش آورده شده است:

از یک پد پنبه تمیز استفاده کنید. 

بسیار مهم است که هنگام پاک کردن آرایش با میسلار واتر از یک پد پنبه تمیز استفاده کنید. این به جلوگیری از انتشار باکتری‌ها کمک می کند.

پوست را با ملایمت پاک کنید

 میسلار واتر با پوست ملایم است، بنابراین نیازی به کشیدن شدید پد روی پوست خود ندارید. به سادگی پد پنبه را به آرامی روی صورت خود بکشید تا آرایش شما پاک شود.

آرایش چشم را با دقت پاک کنید.

 هنگام پاک کردن آرایش چشم با میسلار واتر، مراقب باشید که آن را وارد چشمان خود نکنید. اگر میسلار واتر وارد چشمان شما شد، بلافاصله آنها را با آب بشویید.

پس از استفاده از میسلار واتر صورت خود را بشویید. 

مهم است که پس از استفاده از میسلار واتر صورت خود را با آب بشویید تا هرگونه آرایش یا میسلار واتر باقیمانده پاک شود.

از مرطوب کننده و  تونر استفاده کنید. 

پس از پاک کردن آرایش، مهم است که از تونر پوستی و مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست خود را آبرسانی و محافظت کنید.

 

استفاده از میسلار واتر برای انواع مختلف آرایش

پاک کردن آرایش چشم: میسلار واتر یک راه عالی برای پاک کردن آرایش چشم، از جمله ریمل و خط چشم ضد آب است. به سادگی یک پد پنبه را در میسلار واتر خیس کنید و آن را روی چشمان بسته خود برای چند ثانیه نگه دارید. سپس، پد پنبه را به آرامی از چشم خود پاک کنید. مراقب باشید که میسلار واتر وارد چشمان شما نشود.

پاک کردن آرایش لب: میسلار واتر همچنین می تواند برای پاک کردن آرایش لب، از جمله رژ لب، برق لب و خط لب استفاده شود. به سادگی یک پد پنبه را در میسلار واتر خیس کنید و آن را روی لب های خود بکشید.

پاک کردن آرایش سنگین: اگر آرایش سنگینی دارید، ممکن است لازم باشد از دو پد پنبه برای پاک کردن آن استفاده کنید. پد پنبه اول را در میسلار واتر خیس کنید و آن را روی صورت خود بکشید تا بیشتر آرایش پاک شود. سپس، پد پنبه دوم را در میسلار واتر خیس کنید و آن را دوباره روی صورت خود بکشید تا هرگونه آرایش باقیمانده پاک شود.

جمع بندی

میسلار واتر یک راه ملایم و موثر برای پاک کردن آرایش از انواع پوست، از جمله پوست های حساس است. همچنین نسبتاً مقرون به صرفه بوده و استفاده ساده ای دارد.

اگر به دنبال یک راه حل برای پاک‌سازی بیش‌تر و عمقی‌تر پوست خود پیش از استفاده از شوینده برای شادابی پوست و افزایش اثر بخشی محصولات روتین پوستی خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم استفاده از میسلار واتر را در روتین پوستی خود در نظر بگیری، برای خرید انواع میسلار واتر می‌توانید از فروشگاه ملیس بیوتی اقدام کنید.