محبوب ترین و بهترین لوازم آرایشی کره‌ای
محبوب ترین و بهترین لوازم آرایشی کره‌ای

در سال‌های اخیر محبوبیت  محصولات آرایشی کره‌ای به دلیل استفاده از ترکیبات طبیعی و ارگانیک، فرمولاسیون‌های موثر و نوآورانه و قیمت‌های بسیار مناسب در برابر عملکرد فوق‌العاده تا حد زیادی افزایش داشته است و روز به روز افراد بیش‌تری را مشاهده می‌کنیم که به استفاده از این محصولات علاقمند می‌شوند. برندهای زیبایی کره ای به تمرکز بالا بر مراقبت از پوست به جای لوازم آرایشی سنگین شناخته شده اند و محصولاتی دارند که طیف وسیعی از مشکلات پوستی، از آکنه تا هایپرپیگمانتاسیون و پیری را هدف قرار می دهند. در حقیقت مفهوم آرایش در کره متفاوت است و به جای استفاده از لوازم آرایشی مختلف، سلامت پوست و شادابی طبیعی آن را اولویت قرار می‌دهند. در این مقاله با ملیس بیوتی، بهترین لوازم آرایشی کره‌ای را بر اساس داده های فروش و نظرات مصرف کنندگان مورد بحث قرار خواهیم داد. همچنین  ترکیبات و فواید آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

پاک‌کننده‌های آرایشی کره‌ای

بهترین روش پاکسازی پوست از مواد آرایشی، آلودگی یا چربی‌ها، استفاده از روش دابل کلینزینگ یا پاکسازی دو مرحله ای است. در این روش که یکی از پرطرفدارترین روش‌های پاکسازی پوست در کره جنوبی است که به همین دلیل در لیست بهترین لوازم آرایشی کره‌ای قرار گرفته است. ابتدا توسط بالم پاک کننده مخصوص صورت یا پاک کننده روغنی، پوست را عمیقا پاکسازی نموده و سپس از ژل یا فوم شستشوی صورت، استفاده می‌شود

بالم پاک‌کننده بانیلاکو

بالم پاک کننده بانیلاکو یک بالم صورت با بافت کره‌ای است که برای دابل کلینزینگ و پاک کردن آرایش های ضدآب یا آلودگی پوست یک انتخاب بسیار مناسب بوده و منافذ پوست شما را به صورت عمقی پاکسازی می‌کند. این بالم پس از استفاده بر روی پوست، آب  شده و تبدیل به بافت روغنی صاف و سبک می شود.

بالم پاک‌کننده بانیلاکو

این بالم پاک‌کننده از تکنولوژی Zero Balance استفاده می‌کند که علاوه بر صورت آن را برای پاک کردن آرایش چشم و لب به انتخابی مناسب تبدیل کرده است. بعلاوه با لایه برداری ملایم و از بین بردن سلول‌های مرده به روشن شدن پوست و کاهش لک‌های  پوستی کمک می‌ کند.

استفاده از بالم زیرو بانیلاکو  برای انواع پوست به ویژه پوست‌های حساس مناسب بوده و به هیچ عنوان باعث بروز خشکی پوست و بسته شدن منافذ و ایجاد جوش و التهابات پوستی نمی‌شود.

این محصول فاقد عطر، رنگ، الکل، پارابن و ترکیبات مضر و حساسیت زا است.

پاک‌کننده روغنی منیو فکتوری

 پاک کننده روغنی منیو فکتوری یکی دیگر از پاک‌کننده‌های دابل کلینزینگ محبوب در کره جنوبی است که با قدرت پاکسازی فوق العاده خود هرگونه مواد آرایشی صورت و چشم، ضد آفتاب، آلودگی و چربی اضافه را از سطح پوست و منافذ به صورت عمیق پاک می‌کند.

بر اساس آزمایشات انجام شده، روغن پاک کننده منیو قادر است 74/99% آلودگی و گرد غبار را از سطح پوست پاک کند. استفاده از این روغن، جوش‌های سرسیاه و سرسفید را برطرف نموده و منافذ پوست را مسدود نمی‌کند.

در ترکیبات این روغن از ١٤ نوع روغن و عصاره گیاهی موثر استفاده شده است که مغذی و رطوبت رسان بوده و به بازسازی سلول‌های پوست کمک می‌کنند.

استفاده از روغن پاک کننده آرایش منیو برای انواع پوست حتی پوست های چرب، مستعد جوش و حساس نیز مناسب است و موجب تعادل چربی و رطوبت پوست می شود که همین کار، این پاک کننده را در لیست بهترین لوازم آرایشی کره‌ای قرار می‌دهد.

بهترین لوازم های آرایشی کره‌ای

 شوینده‌های پوست کره‌ای

یکی از مهم‌ترین مراحل روتین مراقبت پوستی شستشوی روزانه پوست شما و پاک کردن آن از آلودگی‌هایی است که در طول روز روی سطح آن می‌نشینند. حتی اگر تمام روز در خانه بوده و از محصولات آرایشی استفاده نکرده باشید، هم‌چنان نباید این مرحله را از یاد ببرید. متخصصین پوست توصیه میکنند که روزانه یک تا دو بار (بر اساس نوع پوست)، با استفاده از شوینده مناسب صورت خود را بشویید. شوینده ها به دلیل مهم بودن در پروسه مراقبت از پوست یکی از مهم ترین موارد بهترین لوازم آرایشی کره‌ای هستند.

شوینده بلوبری اینیسفری

فوم شستشو بلوبری اینیسفری یک شوینده ملایم با PH سازگار با پوست و روزانه است که سطح پوست و منافذ را از چربی‌های اضافه و آلودگی پاک نموده و ظاهری شفاف و یکدست بدون حس خشکی به پوست شما هدیه می‌کند.

در ترکیبات این محصول از عصاره بلوبری که یک آنتی اکسیدان و روشن كننده قوی است استفاده شده که موجب نرمی و لطافت پوست نیز می‌شود. همچنین از دیگر ترکیبات این شوینده می‌توان به اسطوخودوس و آلانتوئین اشاره کرد که به اصلاح رنگ و بافت پوست کمک می‌کند.

شوینده بلوبری اینیسفری برای انواع پوست به‌خصوص پوست‌های نرمال تا خشک و دهیدراته و پوست‌های حساس و مستعد آلرژی توصیه می‌شود.

شوینده گود مورنینگ Low PH کوزارکس

 ژل شستشوی کوزارکس Low PH مدل Good Morning یک شوینده با PH سازگار با پوست صورت است که از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار است و به خوبی از سد لیپیدی پوست شما محافظت می‌کند. این شوینده حاوی روغن درخت چای است که با پاکسازی عمیق پوست و منافذ از بروز آکنه و التهابات پوستی جلوگیری می‌کند.

ژل شست و شوی کوزارکس، از خاصیت لایه برداری ملایم و پاکسازی عمیق منافذ برخوردار است و استفاده منظم از آن، نقش موثری در درمان آکنه و کوچک‌تذتر شدن منافذ باز پوست ایفا می‌کند و یکی از موارد مهم در بهترین لوازم آرایشی کره‌ای ژل شستشو است.

شوینده گود مورنینگ Low PH کوزارکس

بتا هیدروکسی اسید استفاده شده در این شوینده، میزان ترشح چربی پوست را تنظیم می‌کند و چربی، آلودگی و ناخالصی‌ها را از سطح پوست پاک می‌کند. 

استفاده از این شوینده ملایم برای انواع پوست به خصوص پوست‌های چرب و مستعد آکنه بسیار مناسب است چرا که از خاصیت لایه برداری و پاکسازی منافذ برخوردار است و موجب بروز جوش نمی‌شود. هم‌چنین این شوینده ضد التهاب و‌ ضد باکتری بوده و فاقد الکل، سولفات، پارابن و هرگونه ترکیبات مضر است.

تونرهای کره‌ای

پس از پاک کردن پوست و شستشوی آن با استفاده از یک شوینده مناسب، PH  طبیعی پوست تا حدی از حالت تعادل خارج می‌شود که ممکن است به مرور به خشکی پوست و ایجاد چین و چروک بیانجامد. به همین منظور، توصیه می‌شود در این مرحله از یک تونر متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید تا PH پوست شما را تنظیم و سلامت کلی آن را حفظ کند. هم‌چنین استفاده از یک تونر مناسب اثر بخشی و جذب دیگر مراحل روتین پوستی شما را تا حد چشم‌گیری افزایش می‌دهد.

تونر کرمی لانژ

تونر کرمی لانیژ محصولی چند منظوره با عملکرد سه محصول تونر، آبرسان و کرم مرطوب کننده است. این محصول علاوه بر تنظیم Ph پوست صورت، مواد مغذی و رطوبت مورد نیاز پوست را به خوبی تامین می‌کند.

تونر کرم لانژ دارای بافت شیری و زودجذب با خاصیت روشن‌کنندگی و شاداب‌کنندگی است که به محض استفاده، خشکی و آثار التهاب، کدری و خستگی پوست را برطرف نموده و پوست شما را نرم و شاداب می‌نماید.

این تونر حاوی عصاره برگ چای سفید و سرشار از آمینو اسید است و که به تقویت سد دفاعی پوست کمک می‌کنند. همچنین هیالورونیک اسید، عصاره کاملیا و ویتامین های A و E به کار رفته در فرمولاسیون این تونر کرم، منجر به آبرسانی عمیق پوست و ترمیم آسیب‌های ناشی از کم‌آبی می‌شوند.

استفاده از تونر کرمی لانیژ برای انواع پوست مخصوصا پوست های نرمال تا خشک، دهیدراته و حساس مناسب است. 

تونر Green Plum بیوتی آف جوسان

 تونر Green Pulm بیوتی آف جوسان یک تونر آبرسان و لایه بردار ملایم روزانه  حاوی ترکیبات طبیعی نظیر 25% آب آلوی سبز و 2% ماش است که آلودگی‌ها و ناخالصی‌های سطح پوست را از بین برده و منافذ باز را عمیقا پاک می‌کند و هم‌چنین  به افزایش رطوبت پوست و صاف و یکدست شدن بافت پوست کمک می‌کند.

این تونر از خواص روشن‌کنندگی برخوردار است و استفاده منظم از آن، موجب رفع لک و تیرگی پوست می شود.

 

تونر Green Plum بیوتی آف جوسان

در ترکیبات تونر آلوی سبز گلیکولیک اسید 2% و سالیسیلیک اسید 5/0% وجود دارد که با لایه برداری ملایم سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برند.

این تونر PH پوست شما را متعادل می‌کند و پوست شما را برای جذب هرچه بهتر سایر محصولات روتین مراقبت پوستی آماده می‌کند.

استفاده از این تونر برای انواع پوست مناسب بوده و هیچ محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد.

انواع اسنس‌ کره‌ای

اسنس حلزون کوزارکس Cosrx

اسنس حلزون کوزارکس یک محصول با بافتی بسیار سبک و زودجذب است که از 96% مخاط حلزون، هیالورونیک اسید و آلانتوئین تشکیل شده است.

این اسنس حلزونی از خاصیت آبرسانی بسیار عمیق برخوردار است وهمچنین  تاثیر آن در کاهش قرمزی و التهاب پوست حساس بسیار شگفت انگیز است. در واقع این اسنس یک محصول ضد لک و ترمیم کننده نیز محسوب می‌شود.

اسنس حلزون کوزارکس Cosrx

اسنس حلزون کوزارکس در بازسازی پوست و بهبود خاصیت ارتجاعی نیز موثر است و استفاده روزانه و منظم از آن، موجب رفع خطوط و چروک پوست شما می شود.

این محصول، برای انواع پوست حتی پوست های مختلط و چرب و پوست های حساس و دهیدراته مناسب است. 

اسنس آبرسان و ترميم كننده تخصصی رووکتین Rovectin

اسنس آبرسان و ترمیم کننده روکتین یکی از محبوب ترین اسنس‌های کره‌ای در سراسر جهان است که از ترکیبات موثری مانند کمپلکس 7 نوع هیالورونیک اسید، نیاسینامید و عصاره پاپایا تشکیل شده است.

اسنس روکتین با آبرسانی عمیق و حفظ رطوبت پوست برای مدت طولانی، موجب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست شده و از افتادگی و ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.

اسنس آبرسان و ترميم كننده تخصصی رووکتین Rovectin

این محصول با چند عملکرد تخصصی به عنوان تونر، اسنس و لوشن  به رطوبت‌رسانی و تقویت سد دفاعی پوست کمک می‌کند و باعث شادابی، شفافیت و نرمی پوست می شود.

 عصاره بابونه، سنتلا آسیاتیکا، ریشه شیرین بیان و کافئین، از دیگر ترکیبات این اسنس هستند که آن را به محصولی تسکین دهنده، آنتی اکسیدان و روشن کننده تبدیل کرده‌اند.

استفاده از این محصول، برای انواع پوست به ویژه پوست های دهیدراته و حساس توصیه می شود.

انواع سرم کره‌ای

سرم Glow بیوتی آف جوسان

سرم Glow بیوتی آف جوسان به صورت تخصصی برای روشن شدن پوست، کنترل چربی و منافذ باز تولید شده است. این محصول حاوی 2% نیاسینامید است که تاثیر به سزایی در تنظیم ترشح سبوم و روشن شدن پوست دارد.

هم‌چنین از %5/0 BHA نیز برخوردار است که در پاکسازی عمیق منافذ پوست، کوچک کردن اندازه منافذ باز و پیشگیری از ایجاد جوش بسیار موثر است.

سرم گلو با داشتن ترکیبات منحصربفردی مانند عصاره سنتلا آسیاتیکا، یک سرم تسکین‌دهنده، تغذیه‌رسان و رطوبت رسان به شمار می رود که استفاده منظم از آن موجب ایجاد ظاهری شفاف و یک دست می شود.

سرم Glow بیوتی آف جوسان

استفاده از این محصول برای انواع پوست به ویژه پوست های چرب و مستعد آکنه توصیه می‌شود؛ زیرا این سرم برق ناشی از چربی زیاد پوست را می‌گیرد و در درمان آکنه و التهاب آن نیز نقش مهمی دارد. 

مرطوب‌کننده پوست کره‌ای

یکی دیگر از سه مرحله اصلی و ضروری روتین پوستی که به هیچ عنوان نمیتوانید آن را حذف کنید استفاده از کرم مرطوب‌کننده است. کرم مرطوب کننده در مرحله پس از تونر یا در صورت استفاده از اسنس و سرم در مرحله پس از سرم و پیش از ضد آفتاب است و وظیفه تامین و حفظ رطوبت پوست را بر عهده دارد.

کرم All in one حلزون كوزاركس

 کرم all in one حلزون کوزارکس یک مرطوب‌کننده بسیار قوی است که از 92% مخاط حلزون، هیالورونیک اسید و آدنوزین تشکیل شده است و تاثیر زیادی در ترمیم و بازسازی سلول‌های پوستی و افزایش خاصیت ارتجاعی و جوان‌سازی پوست دارد.

کرم All in one حلزون كوزاركس

هم‌چنین بافت این کرم بسیار سبک بوده و هیچ گونه رد و اثر سنگینی و چربی روی پوست شما بر جای نمیگذارد. این مرطوب‌کننده سد دفاعی رطوبتی پوست را تقویت نموده و با خاصیت تسکین‌دهندگی  قادر است قرمزی و حساسيت های ناشی از سد دفاعی آسيب ديده را برطرف کند.

کرم آبرسان کوزارکس برای انواع پوست مخصوصا پوست های نرمال تا خشک و پوست‌های حساس و دهیدراته مناسب است.

کرم دور چشم کره‌ای

سرم دور چشم جنسینگ و رتینال بیوتی آف جوسان

سرم  دور چشم جنسینگ بیوتی آف جوسان را می‌توان یکی از موثر ترین محصولات دور چشم با خاصیت ضد چروک و ضد پیری در نظر گرفت.  در ترکیبات این محصول از رتینال لیپوزومی 2% (رتین آلدئید كپسوله شده) استفاده شده است که عملکردی قوی‌تر از رتینول دارد و به صورت تخصصی برای رفع چروک اطراف چشم و بهبود افتادگی پوست دور چشم طراحی شده است.

سرم دور چشم جنسینگ و رتینال بیوتی آف جوسان

همچنین از 10%  عصاره ریشه جینسینگ استفاده شده است که ضمن افزایش گردش خون و رطوبت رسانی به پوست اطراف چشم، در رفع خطوط و چروک ایجاد شده در این ناحیه نیز موثر است.

دیگر نکته قابل توجه در مورد این سرم دور چشم، حجم بالا و به صرفه آن است که دو برابر سایر کرم ها و محصولات دور چشم است.

بهترین کرم ضدآفتاب کره‌ای

یکی از مهم‌ترین مراحل روتین پوستی برای داشتن پوستی شاداب و جوان استفاده از کرم ضدآفتاب با فاکتور محافظتی بالا است.

هنگام انتخاب ضدآفتاب، بهتر است به فاکتورهای حفاظتی آن توجه نموده و از محافظت بالای کرم مورد نظرتان در برابر اشعه ماورا بنفش (UV) اطمینان حاصل کنید. هم‌چنین بهتر است محصولی را انتخاب کنید که پس از استفاده احساس سنگینی و رد سفیدی و چربی روی پوست شما بر جای نگذارد.

ضد آفتاب استیکی بیوتی آف جوسان

ضدآفتاب استیکی بیوتی آف جوسان دارای بافت بسیار نرم و ابریشمی است و به راحتی بر روی پوست پخش می شود. استفاده از این ضدآفتاب بسیار آسان بوده و نیازی به لمس صورت ندارد؛ به گونه ای که در هر زمان و هر جا قابل تمدید است. همچنین این ضدآفتاب هیچ گونه اثر چربی و سنگینی به جا نمی گذارد و در برابر تعریق نیز مقاوم است.

ضد آفتاب استیکی بیوتی آف جوسان

ترکیبات این محصول شامل کاملیا است که موجب رفع خطوط ریز و چین و چروک پوست می شود. همچنین چای سبز، سیکا و عصاره ماگ به کار رفته در آن، مملو از ویتامین های A و C می باشد که آبرسان، مغذی، التیام بخش و خنک کننده پوست به شمار می روند.

ضدآفتاب آبرسان سنتلا اسکین 1004

ضدآفتاب سنتلا از برند اسکین 1004، در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین ضدآفتاب‌ها در جهان است که دارای بافتی سبک و زود جذب است و حاوی SPF50 بوده و قادر است به طور کامل از پوست شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت کند.

این محصول حاوی عصاره سنتلا آسیاتیکا با خاصیت ترمیم کنندگی، ضدالتهابی و آبرسانی است. از دیگر ترکیبات مهم این ضدآفتاب، میتوان به نیاسینامید اشاره کرد که به رفع لک‌های پوستی و ایجاد ظاهری روشن کمک می‌کند. استفاده روزانه و منظم از ضدآفتاب سنتلا باعث روشن شدن پوست و بهبود آکنه می شود.

ضدآفتاب آبرسان سنتلا اسکین 1004

استفاده از این ضدآفتاب برای انواع پوست، حتی پوست‌های حساس و مستعد آلرژی نیز مناسب است.

 ضد آفتاب استیکی ابیب

ضدآفتاب استکی ابیب بافتی پودری داشته، بسیار سبک بوده و استفاده از آن بسیار آسان است. این ضدآفتاب دارای SPF 50  و 5 نوع فیلتر حفاظتی است که حداکثر محافظت را از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید فراهم می‌کند. 

استفاده از ضدآفتاب abib بسیار آسان بوده و هنگام استفاده از این ضدآفتاب نیازی نیست به صورت خود دست بزنید. این ضدآفتاب در هر زمان و مکان حتی با داشتن میکاپ قابل تمدید است. 

 ضد آفتاب استیکی ابیب

در ترکیبات این ضدآفتاب از سنتلا با خاصیت آبرسانی، ضد جوش و ضد حساسیت و پپتاید با خاصیت ضد چین و چروک و افزایش الاستیسیته به کار رفته است. به همین دلیل باعث ایجاد آکنه و التهابات پوستی نمی شود و به مرور زمان به خاصیت ارتجاعی پوست نیز کمک می‌کند. از دیگر ترکیبات آن نیز می‌توان به چای سبز و سراماید اشاره کرد.

ضدآفتاب ابیب ، برای انواع پوست مخصوصا پوست‌های حساس انتخابی ایده‌آل به شمار می‌رود.

جمع‌بندی 

همان‌طور که می‌دانید کره جنوبی به محصولات مراقبت پوستی و آرایشی طبیعی و بسیار ملایم با پوست خود شناخته شده است و تاکید زیادی بر مراقبت از پوست به جای استفاده از محصولات آرایشی سنگین دارد. 

محصولات و لوازم آرایشی کره‌ای که در این مطلب به بهترین لوازم آرایشی کره‌ای اشاره کردیم تنها چند مورد از بسیاری لوازم آرایشی کره ای محبوب در بازار امروز هستند. با وجود گزینه‌های متنوعی که پیش روی شما وجود دارد مطمئناً محصولاتی را پیدا خواهید کرد که برای نوع پوست و نگرانی‌های پوستی شما مناسب باشند.