همه چیز درمورد مکمل فیتو، راه تضمینی قطع ریزش مو
همه چیز در مورد مکمل فیتو، راهکار تضمینی قطع ریزش مو

معرفی مکمل فیتو برای قطع ریزش مو

ریزش مو یکی از مشکلات شایع در بین افراد است که ممکن است به دلایل مختلفی از جمله کمبود ویتامین‌ها و مواد مغذی، استفاده از شامپوهای شیمیایی، تغییرات هورمونی، استرس، خواب نامنظم و… ایجاد شود. اما با استفاده از مکمل‌های فیتو، می‌توانید به راحتی این مشکل را حل کنید. در این مقاله از ملیس بیوتی قصد داریم که با معرفی کامل و نقد مکمل فیتو، به شما کمک کنیم تا ریزش موهایتان را کاهش دهید و موهایی سالم و ضخیم داشته باشید.

 

معرفی <yoastmark class=

 

مکمل فیتو چیست؟

مکمل فیتو یا همان مکمل تخصصی تقویت مو فیتو فانر، کپسولی حاوی ویتامین، زینک، بیوتین، آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب ضروری است که تاثیر چشمگیری در قطع ریزش مو و رشد مجدد موهای سر دارد.

این مکمل با تامین مواد مغذی ضروری و موثر، به افزایش ضخامت و استحکام مو کمک می کند و لطافت و زیبایی را برای موهای شما به ارمغان می آورد.

همچنین مکمل فیتو، تقویت کننده و افزاینده رشد موهای سر است. مصرف این مکمل به همه افرادی که دارای موهای نازک و کم پشت می باشند و یا سرعت رویش موهایشان کند و آرام است، توصیه می شود.

مکمل فیتو فانر، یک مکمل %100 طبیعی است و انتخابی ایده آل برای بازیابی سلامت موها و ناخن های شماست. مصرف منظم قرص فیتو، باعث ضخیم و براق شدن موها و محکم تر شدن ناخن ها می شود.

 

ترکیبات موثر در مکمل فیتو برای تقویت رشد مو

مکمل فیتو محبوب ترین مکمل قطع ریزش و تقویت مو در جهان است. این مکمل‌ حاوی ترکیبات طبیعی نظیر ویتامین، عصاره‌های گیاهی و اسیدهای چرب ضروری است که در ادامه، به بررسی برخی از این ترکیبات می پردازیم.

 

  • بیوتین: بیوتین موجود در مکمل فیتو، همان ویتامینی است که به عنوان ماده اصلی رشد مو شهرت دارد. همچنین این ویتامین موجب افزایش ضخامت، حجم و درخشش موها، تقویت آن ها و کاهش احتمال شکنندگی تارهای مو می شود.

 

  • زینک: زینک یا روی یکی از مهم ترین عناصر در روند رشد و ترمیم بافت مو است. این ماده که از ترکیبات اصلی مکمل فیتو به شمار می رود، خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و ضمن محافظت از مو و ناخن ها، آن ها را تقویت می نماید.

 

  • ویتامین B2 : ریبوفلاوین یا ویتامین B2 با افزایش گردش خون در کف سر، موجب رویش مو و پیشگیری از ریزش آن می شود. این ویتامین تاثیر مهمی در سلامت مو و ناخن ها دارد.

 

  • ویتامین B5: پانتوتنیک اسید یا ویتامین B5 ماده ارزشمندی است که از ریزش موها جلوگیری می نماید و باعث افزایش استحکام و سلامتی تارهای مو می گردد.

 

  • ویتامین B6: این ویتامین به تولید سیستئین، ماده تشکیل دهنده کراتین کمک می کند.

 

  • ویتامین B8: یکی دیگر از ویتامین‌های گروه B که در مکمل فیتو یافت می شود، ویتامین B8 است که نقش موثری در بهبود کیفیت مو و زیبایی آن دارد.

 

  • ویتامین C: عملکرد اصلی این ویتامین را می توان کلازن سازی و ایجاد سلامت و زیبایی در پوست، مو و ناخن دانست. قابل ذکر است که ویتامین C در جلوگیری از ایجاد شوره و ریزش مو نیز موثر است و به کاهش خشکی مو و قوی شدن ریشه مو کمک می کند.

 

  • ویتامین E: ویتامین E به کار رفته در فرمولاسیون مکمل فیتو، یک آنتی اکسیدان موثر در رویش مو و حفظ سلامت مو و ناخن ها می باشد.

 

این ترکیبات ارزشمند، مکمل فیتو را به کپسولی تخصصی و کامل برای بازیابی سلامت موها و قطع ریزش آن ها تبدیل نموده اند که قادر است تصویر ایده آل شما از موهایتان را محقق سازد.

 

ترکیبات موثر در مکمل فیتو برای تقویت رشد مو

 

نحوه مصرف مکمل فیتو برای تقویت رشد مو

مکمل‌های فیتو، کپسول هایی طبیعی و موثر در بهبود کیفیت، زیبایی و رشد تارهای مو هستند. در ادامه این مقاله، به بررسی نحوه مصرف صحیح این مکمل می پردازیم.

 

      • دستورالعمل مصرف:

روش استفاده از قرص فیتو، مصرف روزانه دو عدد کپسول همراه با یک لیوان آب است. بهترین زمان برای مصرف این مکمل صبح ها و پس از صرف وعده صبحانه اعلام شده است..

 

      • رعایت میزان مصرف:

هر بسته از مکمل فیتو شامل 120 عدد کپسول است که باید روزانه 2 عدد و به طور همزمان میل شود تا مصرف آن نتیجه بخش باشد. بنابراین هر بسته فیتو برای مصرف دو ماه کافی است.

 

      • عوارض قرص فیتو:

تا کنون عوارض ناشی از مصرف مکمل فیتو، توسط شرکت سازنده، مشاهده و گزارش نشده است. مکمل فیتو مجموعه ای از مواد طبیعی و ویتامین های ضروری است و مصرف آن آسیبی به همراه نخواهد داشت. با این حال اگر به ویتامین ها و ترکیبات اصلی این مکمل حساسیت دارید، می توانید پیش از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.

 

نحوه مصرف <yoastmark class=

 

سوالات متداول

      1. مکمل فیتو بهتر است یا هیرتامین؟

مکمل فیتو و هیرتامین، هر دو از پرفروش ترین مکل های تخصصی مو در جهان هستند. با این حال اگر هدف شما از مصرف مکمل تقویتی مو، قطع ریزش، رشد مجدد و افزایش ضخامت و استحکام موهایتان است، پیشنهاد ما به شما مکمل فیتو فانر می باشد؛ اما اگر اولویت شما رشد قدی موهایتان است، مکمل هیرتامین انتخاب مناسبی است. اگرچه فیتو فانر یک مکمل کامل است و در رشد قدی موها نیز تاثیرگذار است.

 

      1. چطور از اصالت مکمل فیتو اطمینان کسب کنیم؟

در بسته بندی مدل اصلی و تاثیرگذار مکمل فیتو یعنی مدل 4MOIS، اطلاعات محصول به زبان فرانسوی نوشته شده است. همچنین بارکد، تاریخ انقضا و بچ کد محصول باید در ته جعبه درج شده باشد و با تاریخ انقضا و بچ کد روی شیشه مطابقت داشته باشد. در نهایت توصیه می شود که از پلمب بودن شیشه محتوی کپسول ها و یک اندازه بودن قرص ها اطمینان حاصل کنید. شما می توانید مکمل اوریجینال فیتو 4MOIS را از فروشگاه ملیس تهیه نمایید.

 

      1. آیا مکمل فیتو برای همه مناسب است؟

بله، این مکمل حاوی ترکیبات طبیعی و ویتامین های مغذی ضروری است و مصرف آن به همه افراد بالای 20 سال که به دنبال قطع ریزش و رشد مجدد موهایشان هستند، توصیه می شود. توجه داشته باشید که خانم های باردار و شیرده، پیش از مصرف هرگونه مکمل باید با پزشک خود مشورت نمایند.

 

      1. دوره کامل استفاده از مکمل فیتو چه مدت است؟

دوره کامل استفاده از این مکمل، چهار ماه است. با توجه به اینکه هر بسته از مکمل فیتو شامل 120 عدد کپسول و برای مصرف دو ماه در نظر گرفته شده است، خرید دو بسته فیتو برای یک دوره مصرف کامل کافی می باشد. همچنین توجه داشته باشید که پس از پایان هر دوره چهار ماهه، بهتر است حداقل یک ماه استراحت داده و مصرف ویتامین های عمومی دیگر را جایگزین نمایید.

 

      1. آیا استفاده از مکمل فیتو برای آقایان مناسب است؟

بله. استفاده از مکمل تقویت مو فیتو فانر برای آقایان هم مناسب و بلامانع است. بر اساس گزارش شرکت فیتو، آقایان مصرف کننده این مکمل از نتایج حاصل شده اعلام رضایت نموده اند.

 

      1. آیا بلع این مکمل آسان است؟

بله. کپسول های فیتو به شکل بیضی قهوه ای رنگ و در اندازه های کوچک تولید می شوند. بلع این کپسول ها بسیار آسان بوده و مانند برخی مکمل های دیگر، افراد را دچار مشکل و هراس نمی کند.