بهترین برند های ضد آفتاب دنیا
معروف ترین و بهترین برند های ضد آفتاب دنیا

به گفته متخصصان پوست در آکادمی پوست آمریکا و بنیاد سرطان پوست، مهمترین کاری که می توانید برای کمک به کند کردن علائم قابل مشاهده پیری و محافظت از پوست حساس خود انجام دهید، استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب است. البته این به این معنا نیست که از هر نوع ضدآفتابی استفاده کنید. بلکه باید بسته به نوع پوست خود از یک برند معتبر  و با بهترین طیف SPF انتخاب نمایید. شما باید با انتخاب کرم ضد آفتاب که مناسب فعالیت‌های شما، نوع چهره (مخصوصاً اگر پوستی حساس و مستعد آکنه دارید) و روتین‌های مراقبت از پوست برای بهترین محافظت و مراقبت، یک سد دفاعی سالم در برابر نور خورشید ایجاد کنید. در این مطلب به برخی از معروف ترین و بهترین برند های ضد آفتاب دنیا و محصولات محبوب آن‌ها می‌پردازیم.

معروف ترین و بهترین برند های ضد آفتاب دنیا

کرم ضد آفتاب هم از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند و هم از پوست شما در برابر پیری زودرس (و ایجاد ملانوم های سرطانی) به دلیل قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. کرم های ضد آفتاب را می توان به عنوان بخشی از روتین معمول مراقبت از پوست صبحگاهی برای محافظت روزانه هم از نور خورشید و هم از نوری که از پنجره‌ها به پوست شما برخورد می کند استفاده کرد. در ادامه به برخی از معروف ترین و بهترین برند های ضد آفتاب دنیا اشاره می‌کنیم: 

برند کرم ضد آفتاب نیتروژنا

neutrogena یکی معروف ترین و بهترین برند های ضد آفتاب دنیا و هم‌چنین از برندهای بسیار شناخته شده در حوزه تولید محصولات مراقبت پوستی (مانند شوینده صورت، آبرسان و مرطوب کننده و …) است. نیتروژنا که به فرمول های توصیه شده توسط متخصصین پوست مشهور است، انواع ضدآفتاب ها را برای نیازهای انواع مختلفی از پوست ارائه می دهد. 

بعلاوه برند نیتروژنا طیف گسترده ای از سطوح حفاظت SPF را از SPF 30 تا 100+ ارائه می‌کند. بنابراین، حتی اگر نسبت به آفتاب واکنش آلرژیک هم داشته باشید این برند محصولی برای شما خواهد داشت.

ضدآفتاب Ultra Sheer Dry-Touch SPF 100+ آن‌ها یکی از محصولات مورد علاقه طرفداران این برند است که به دلیل بافت سبک و محافظت گسترده‌ آن شناخته شده است. بعهد نیتروژنا به استفاده از فرمولاسیون دوستدار پوست و کیفیت محصولات ن باعث شده است تا این برند جایگاه ویژگه‌ای در لیست بهترین برندهای ضدآفتاب به دست آورد.

لوسیون ضدآفتاب Ultra Sheer Dry-Touch از برند نیتروژنا نیز یک محصول عالی برای پوست‌های خشک است . این لوسیون به راحتی قابل استفاده است و بدون اینکه لایه زیادی روی پوست باقی بگذارد، به طور یکپارچه روی پوست شما پخش می شود.

به گفته نیتروژنا این ضدآفتاب می‌تواند تا ۸۰ دقیقه در برابر آب مقاومت کند. این به این معنی است که می توانید از آن به عنوان ضد آفتاب برای استخر یا ساحل استفاده کنید و خیالتان ازبابت محافظت از پوستتان در برابر اشعه آفتاب راحت باشد. 

معروف ترین و بهترین برند های ضد آفتاب دنیا

برند کرم ضد آفتاب EltaMD

EltaMD نیز یکی از معروف ترین و بهترین برند های ضد آفتاب دنیا به شمار می‌رود و به دلیل ضدآفتاب‌های بسیار پیشرفته خود اغلب توسط متخصصان پوست به بسیاری از افراد توصیه می‌شود. محصولات این برند، مانند UV Clear Broad-Spectrum SPF 46، به دلیل فرمولاسیون سبک، غیر کمدون زا و بدون عطر از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. فرمولاسیون محصولات این برند به ویژه برای افراد دارای پوست مستعد آکنه و حساس بسیار ایده‌آل است، و همین موضوع آن را به بهترین انتخاب برای افرادی تبدیل می کند که به دنبال محافظت در برابر آفتاب بدون ایجاد حساسیت و واکنش‌های شدید هستند.

لاروش پوزای 

La Roche-Posay، یک برند فرانسوی مراقبت از پوست، به دلیل تولید محصولاتی موثر و ملایم با پوست توانسته در سرتاسر جهان طرفداران زیادی را بدست آورده است. 

لاین Anthelios ضدآفتاب‌های این برند به دلیل برخورداری از سطوح بالای محافظتی و سازگاری با پوست های حساس مورد تحسین بسیاری قرار گرفته است. تعهد این برند به نوآوری و انجام تحقیقات کامل در رابطه با ترکیبات اولیه،  در فرمولاسیون‌های پیشرفته آن‌ها مشهود است. ضدآفتاب‌های این برند محافظت بسیار عالی در برابر آفتاب را فراهم می‌کنند و در عین حال به رفع نگرانی‌های پوستی متنوعی نیز کمک می‌کنند.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، کرم ضد آفتاب صورت Anthelios از لاروش پوزای یکی از بهترین ضد آفتاب‌های صورت که می‌توانید برای محافظت بالا و استفاده راحت خریداری کنید، به شمار می‌رود. این ضد آفتاب با SPF 60 از ترکیب سیلیکا برای کاهش موثر چربی و سبوم ایجاد ظاهری مات برای پوست شما استفاده می‌کند.

همچنین این ضدآفتاب را می‌توان به همراه اسپری فیکساتور آرایش یا اسپری ضد نیش حشرات بدون ایجاد احساس گرفتگی یا چسبندگی پوست استفاده کرد. کرم ضد آفتاب صورت لاروش پوزای دارای فرمول آنتی اکسیدانی است که علاوه بر ترکیبی از مواد فعال شیمیایی، محافظت بیشتری در برابر اشعه ماوراء بنفش فراهم می‌کند.

این کرم ضدآفتاب نیز محافظت ۸۰ دقیقه‌ای در برابر آب را ارائه می‌کند که آن را به انتخابی ایده‌آل برای استفاده در استخر یا ساحل تبدیل می‌کند.

برند کرم ضد آفتاب Supergoop!

سوپرگوپ! یکی دیگر از برندهای بسیار معروف و محبوبی است که ضدآفتاب‌های آن در سال‌های اخیر طرفداران زیادی را به دست آورده است. این بند طیف وسیعی از محصولات، از جمله کرم ضد آفتاب Unseen SPF 40 را ارائه می‌دهد. این کرم یک ضدآفتاب شیمیایی با SPF  40 است که هیچ گونه رد سفیدی برجای نمی گذارد و می‌تواند به عنوان یک پرایمر آرایشی فوق العاده عمل  کند.

اگر به دنبال یک ضدآفتاب روزانه با عملکردی مناسب هستید، ضد آفتاب سوپرگوپ ارزش امتحان کردن را دارد.

برند کرم ضد آفتاب شیسیدو (Shiseido)

Shiseido، یک برند مشهور ژاپنی مراقبت از پوست، با سابقه طولانی در نوآوری و استفاده از تکنیک‌های پیشرفته در محافظت در برابر آفتاب است. 

لوسیون محافظ ضد آفتاب Shiseido Ultimate SPF 50+ محصولی منحصر به فرد است که به دلیل فناوری WetForce شناخته شده است. این فناوری در هنگام تماس با آب یا عرق محافظت از پوست در برابر آفتاب را افزایش می دهد. اگر پوست حساسی دارید و به یک ضدآفتاب قدرتمند برای استفاده در زمان تماس با آب نیاز دارید این ضدآفتاب می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما باشد. تعهد برند شیسیدو به ترکیب علم سنتی با علم پیشرفته، آن را به یک انتخاب برتر برای مصرف کنندگان تبدیل می‌کند.

معروف ترین برند های ضد آفتاب دنیا

برند کرم ضد آفتاب CeraVe

CeraVe یک برند محصولات مراقبت از پوست بسیار شناخته شده است که از محصولات مراقبت از پوست مقرون به صرفه و در عین حال موثری، برخوردار است. این برند انواع مختلفی از ضدآفتاب مناسب برای انواع پوست را ارائه می دهند که همگی حاوی سرامید های ضروری برای کمک به حفظ سد دفاعی طبیعی پوست هستند.

کرم ضد آفتاب مینرال آبرسان CeraVe  یک انتخاب محبوب است که ضمن حفظ رطوبت پوست، محافظتی با طیف گسترده ای را ارائه می دهد.

ضد آفتاب مینرال CeraVe یک ضد آفتاب استیکی با استفاده‌ای بسیار ساده است که به خصوص برای افرادی که به دنبال یک محصول با ساده‌ترین روش استفاده هستند انتخابی بسیار ایده‌آل تبدیل می‌کند. طراحی استیکی به این معنی است که هر زمان که می خواهید از ضدآفتاب استفاده کنید، تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که استیک ضدآفتاب را رو پوست قرار داده و آن را مستقیماً روی صورت خود پخش کنید، بدون اینکه نیازی به پخش کردن با دست یا پاک کردن دستان خود داشته باشید.

هم‌چنین این ضد آفتاب از محافظت بسیار بالا با طیف محافظتی SPF 50 همراه است. استفاده از اسید هیالورونیک در ترکیبات این کرم نیز به تاثیرگذاری ضد آفتاب به عنوان یکی از گزینه های ایده‌آل برای بهبود سلامت پوست کمک می کند.

تنها نقطه ضعف این محصول ممکن است سطح نسبتاً پایین مقاومت در برابر آب باشد. این ضدآفتاب می‌تواند تا ۴۰ دقیقه در برابر آب محافظت کند.

توجه: در صورتی که به ضدآفتاب‌های استیکی علاقه دارید، توصیه می‌کنیم نگاهی به ضد آفتاب استیکی تولید شده توسط برندهای محبوب کره‌ای مانند بیوتی آف چوسان و ابیب نیز داشته باشید. ضدآفتاب‌های تولید شده توسط این برندهای مطرح کره‌ای نیز علاوه بر برخورداری از طیف محافظت گسترده، خواص درمانی متعددی برای بهبود سلامت کلی پوست شما ارائه می‌کنند و در عین حال از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. 

 

جمع‌بندی

انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب برای محافظت از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این مطلب به برخی از معروف ترین و بهترین برند های ضد آفتاب دنیا و محبوب‌ترین محصولات آن‌ها اشاره کردیم. این برندها گزینه‌های مختلفی را برای پوشش انواع  پوست ارائه می‌دهند.

هنگام انتخاب کرم ضد آفتاب،  نوع پوست خود، میزان قرار گرفتن در معرض نور خورشید و هر گونه نگرانی خاصی که ممکن است داشته باشید را در نظر بگیرید.  به یاد داشته باشید که استفاده منظم از کرم‌های ضد آفتاب برای حفظ پوستی سالم و جوان و در عین حال کاهش خطر آسیب نور خورشید و سرطان پوست امری بسیار ضروری است.