برندهای محبوب آرایشی بین سلبریتی ها
برندهای محبوب آرایشی بین سلبریتی ها

برندهای آرایشی سلبریتی ها

سلبریتی‌ها همواره به داشتن پوستی سالم و درخشان و آرایش‌های بی عیب و نقص خود معروف بوده‌اند. زندگی این افراد همواره زیر ذره‌بین رسانه‌ها و دنبال‌کنندگان آن‌هاست و محصولات پوستی و آرایشی مورد استفاده آن‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیست. طرفداران این افراد مشتاق هستند تا متوجه شوند سلبریتی‌ها برای داشتن یک پوست بی عیب و نقص و موهای درخشان خود از چه محصولاتی استفاده می‌کنند. در حالی که بسیاری از سلبریتی‌ها برندهای زیبایی مختص به خود را دارند، اما بسیاری ازآن‌ها نیز از محصولات متنوع دیگری نیز استفاده می‌کنند. 

در این مقاله با ملیس بیوتی نگاهی به برخی از برندهای محبوب آرایشی بین سلبریتی ها و افراد مشهور خواهیم داشت. هم‌چنین دلایل محبوبیت این برندها را بررسی خواهیم کرد و به نکاتی برای یافتن بهترین برندهای آرایشی با توجه به نیازهای شما می‌پردازیم. 

دلایل محبوبیت برندهای آرایشی تایید شده توسط سلبریتی‌ها

سلبریتی‌ها به بهترین محصولات دسترسی دارند: سلبریتی‌ها ظرایط امتحان کردن جدیدترین و بهترین محصولات زیبایی را دارند. آنها هم‌چنین متخصصان مراقبت از پوست و میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای متعددی را در اطراف خود دارند تا به آنها کمک کنند تا محصولات مناسب با نوع و نیازهای پوست خود را پیدا کنند.

محصولات مورد تایید سلبریتی‌ها موثرتر دیده می‌شوند: وقتی افراد مشهور در مورد یک محصول خاص صحبت می‌کنند، می‌تواند باعث شود افراد دیگر میل بیش‌تری به امتحان کردن آن داشته باشند. این به این دلیل است که مردم به آن فرد اعتماد بیش‌تری دارند و معتقد هستند که افراد مشهور اطلاعات بیش‌تری در رابطه با برندهای آرایشی و زیبایی دارند.

محصولات مورد تایید سلبریتی ها اغلب گران تر هستند: این به این دلیل است که این برندها اغلب از مواد با کیفیت بالاتر استفاده می کنند و استانداردهای تست دقیق تری دارند. به همین دلیل ، بسیاری از مردم تمایل دارند برای محصولاتی که نتایج بهتری برای آن‌ها به همراه دارد، هزینه بیشتری بپردازند.

برندهای محبوب آرایشی سلبریتی ها 

در ادامه به برخی از برندهای محبوب آرایشی بین سلبریتی ها می‌پردازیم: 

شارلوت تیلبری

این برند آرایشی بریتانیایی به محصولات لوکس و باکیفیت خود شناخته شده است. شارلوت تیلبری مورد علاقه افراد مشهوری مانند جنیفر لوپز و کیت ماس است. این برند به لطف محصولات نمادین خود مانند کرم پودر هالیوود Flawless و رژ لب Pillow Talk توانسته است محبوبیت زیادی بدست آورد. محصولات شارلوت تیلبری همچنین به استفاده آسان و ارائه ظاهری طبیعی مشهور هستند. 

نارس

برند آرایشی آمریکایی نارس با محصولات همه کاره و بسیار بادوام خود شناخته شده است. نارس مورد علاقه افراد مشهور و سلبریتی‌هایی مانند ریحانا و کیم کارداشیان است. این برند به دلیل استفاده از رنگ‌های با رنگدانه بالا و محصولات کرولتی فری از محبوبیت بسیاری برخوردار است. محصولات نارس در طیف وسیعی از رنگ‌ها نیز موجود است که انتخاب خوبی برای افرادی با رنگ پوست‌های مختلف به شمار می‌رود.

COSRX

کوسارکس یک برند بسیار محبوب کره‌ای است که محصولات بسیار موثر و در عین حال مقرون به صرفه‌ای دارد. محصولات COSRX اغلب در روتین‌های مراقبت از پوست افراد مشهوری مانند جیجی حدید، سلنا گومز و کایلی جنر دیده می‌شود. این برند به استفاده از مواد طبیعی مانند موسین حلزون، روغن درخت چای و سیکا شناخته شده است. محصولات COSRX همچنین به سازگاری بالا و ملایم بودن با پوست مشهور هستند، که این برند را به انتخاب خوبی برای افرادی که پوست حساسی دارند تبدیل می‌کند.

برندهای محبوب آرایشی سلبریتی ها 

بیوتی آف جوسان 

برند محصولات آرایشی کره ای مراقبت از پوست بیوتی آف جوسان که از ترکیبات سنتی کره‌ای مانند جینسینگ و برنج در محصولات خود استفاده می‌کند مورد علاقه افراد مشهوری مانند تیفانی یانگ، اولیویا پالرمو و لوسی هیل است. این برند به تمرکز بالایی که بر مراقبت‌های جامع از پوست، با استفاده از ترکیباتی که هم برای پوست و هم برای بدن مفید هستند دارد، شناخته شده است. بعلاوه محصولات Beauty of Joseon مانند ضد آفتاب استیکی بیوتی آف جوسان فاقد چربی و غیر کومدون زا هستند و برای افرادی که پوست چرب یا مستعد آکنه دارند، انتخاب بسیار خوبی به شمار می‌روند. 

لا روش پوزای

لا روش پوزای یک برند فرانسوی است که محصولات بسیار ملایم و در عین حال موثری تولید می‌کند. La Roche-Posay مورد علاقه افراد مشهوری که دارای پوست‌های حساسی هستند مانند جنیفر آنیستون و بلیک لایولی (Blake Lively) است. این برند از ترکیبات ملایم و غیر حساسیت زا استفاده می‌کند و برروی تمامی محصولات خود تست آلرژی انجام می‌دهد تا از مناسب بودن آن برای پوست‌های حساس اطمینان حاصل کند. محصولات La Roche-Posay نیز در طیف گسترده‌ای از فرمولاسیون متنوع موجود هستند که آن‌ها را به انتخاب خوبی برای افرادی با انواع پوست و نگرانی‌های مختلف تبدیل می‌کند.

اوردینری 

یکی دیگر از برندهایی که در میان افراد مشهور بسیاری محبوب است برند اوردینری بوده که از محصولات مقرون به صرفه و نوآورانه‌ای برخوردار است. اوردینری از ترکیبات اولیه بسیار با کیفیت و بدون ضرری استفاده می‌کند و از برندهای محبوب سلبریتی‌هایی مانند ریحانا و کندال جنر است. 

این برند محصولات بسیار متنوعی برای انواع مشکلات پوستی ارائه می‌کند و همین موضوع آن را به انتخابی مناسب برای نواع پوست و طیف گسترده‌ای از نگرانی‌های پوستی تبدیل می‌کند. 

نکاتی برای انتخاب بهترین برندها بر اساس نوع پوست خود 

در این‌جا به چند نکته برای یافتن بهترین برندهای آرایشی بر اساس نیازهای شخصی هر فرد می‌پردازیم:

نوع پوست و نگرانی‌های پوستی خود را در نظر بگیرید: هنگام انتخاب یک برند آرایشی، بسیار مهم است که نوع پوست و نگرانی‌های پوست خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر پوست چربی دارید، باید محصولاتی را انتخاب کنید که بدون چربی و حاوی ترکیبات غیر کومدون زا باشند.

خواندن نظرات: قبل از خرید هر محصول زیبایی، حتما نظرات سایر کاربران را بخوانید. این می تواند به شما کمک کند تا تصور بهتری از کیفیت و عملکرد محصول مورد نظرتان داشته باشید.

از دوستان خود مشورت بگیرید: از دوستان و خانواده خود در مورد برندهای آرایشی که دوست دارند کمک بگیرید. ممکن است هر یک از آن‌ها به نکته‌ای اشاره کنند که در انتخاب بهتر به کمک شما بیاید.

از فروشندگان این محصولات راهنمایی بگیرید: اگر نمی‌دانید چگونه بهترین محصولات را برای پوستتان انتخاب کنید، به یک فروشگاه زیبایی آنلاین یا حضوری مراجعه کنید و از فروشندگان آن کمک بخواهید. آن‌ها می توانند به شما کمک کنند تا محصولاتی را پیدا کنید که مناسب نوع پوست و نیازهای شما هستند.

 

جمع بندی

در این مطلب به برخی از برندهای محبوب آرایشی بین سلبریتی‌ها پرداختیم. برندهایی که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم تنها تعدادی از محصولاتی هستند که در میان سلبریتی‌ها محبوبیت دارند و با کمی تحقیق می‌توانید برندهای محبوب سلبریتی مورد علاقه خود را نیز پیدا منید. 

با این وجود بهتر است توجه داشته باشید که تنها محبوبیت یک برند توسط سلبریتی مورد نظر شما کافی نیست و هنگام انتخاب یک برند محصولات آرایشی، بسیار مهم است که نیازها و مشکلات پوست خود را نیز در نظر بگیرید. هم چنین نیاز است تا به سوالاتی نظیر این که بودجه شما چقدر است، به دنبال چه نوع محصولاتی هستید، نگرانی های پوست شما چیست و  مواردی از این دست پاسخ دهید. هنگامی که این عوامل را در نظر گرفتید، می توانید انتخاب‌های خود را محدود کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.